()

()

Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Σπούτνικ αγαπημένη -του Χαρούκι Μουρακάμι-

Δεν ωφελει να κρυβομαι.Ημουν ερωτευμενος με τη Σουμίρε.Με τραβηξε απο την πρωτη στιγμη που μου μιλησε,και πολυ συντομα δεν μπορουσα να κανω πισω.Για πολυ καιρο ηταν το μονο πραγμα που σκεφτομουν.Προσπαθησα να της πω πως ενιωθα αλλα για καποιο περιεργο λογο δεν μου εβγαιναν τα καταλληλα λογια.Ισως παλι να ηταν για καλο.Εαν ειχα καταφερει να της μιλησω για τα αισθηματα μου,το πιθανοτερο ηταν να με περιγελασει.Οσο η Σουμίρε και εγω καναμε παρεα,βγηκα με δυο ή τρια αλλα κοριτσια.Το δυο ή το τρια εξαρταται απο το κριτηριο που χρησιμοποιεις για να τα μετρησεις.Αν σ'αυτο προσθεταμε και τα κοριτσια με τα οποια πλαγιασα μια-δυο φορες,η λιστα θα μεγαλωνε ανεπαισθητα.Εν παση περιπτωσει,οποτε εκανα ερωτα μ'αυτα τα αλλα κοριτσια,στο μυαλο μου ειχα παντα τη Σουμίρε.Ή τουλαχιστον,η σκεψη της ροκανιζε αδιακοπα μια γωνια του μυαλου μου.Φανταζομουν.Χυδαιο θα μου πειτε,αλλα τι να κανουμε;Σαμπως το ελεγχεις;Ετσι σκεφτομουν.

Τη στιγμη που η Μίου αγγιξε τα μαλλια της,η Σουμίρε ερωτευτηκε.Ηταν σαν να περπατουσε σ'ενα ξεφωτο στην εξοχη και κρακ! να τη χτυπησε κατακεφαλα κεραυνος.Κατι σαν καλλιτεχνικη αποκαλυψη.Γι'αυτο ακριβως,εκεινη τη στιγμη τουλαχιστον,δεν ειχε καμια σημασια για τη Σουμίρε οτι το προσωπο που ερωτευτηκε ετυχε να ειναι γυναικα.Και ηταν μια αγαπη δυνατη,ενας πραγματικος τυφωνας που σαρωσε το τοπιο της ζωης της,ισοπεδωνοντας τα παντα στο διαβα του,παρασερνοντας ο,τι ηταν ορθιο,διαλυοντας το,συνθλιβοντας το.Η ενταση του τυφωνα δεν μειωθηκε καθολου καθως διεσχιζε τον ωκεανο,εκανε σταχτη το Άνγκορ Βατ,κατεκαψε μια ινδικη ζουγκλα,μαζι με τιγρεις και αλλα ζωα,για να μετατραπει σε αμμοθυελλα στην περσικη ερημο θαβοντας ενα εξωτικο φρουριο κατω απο μια θαλασσα αμμου.Με αλλα λογια,ηταν ενας ερωτας τεραστιων διαστασεων.Απ'αυτο ξεκινησαν ολα και σ'αυτο κατεληξαν.Σχεδον.
(31.5)

http://www.youtube.com/watch?v=334NskOs38A

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου