()

()

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Σκούπισε καλά τα πόδια σου πριν μπεις στη σκέψη μου.

Ακούω (μόλις φεύγεις) τις σακατεμένες μου λέξεις να χτυπούν με δύναμη τον τοίχο.
Μετρώ τα θυμωμένα μου βήματα.Ταϊζω τη δόλια ελπίδα του "είναι όλα καλά,είναι όλα όπως πριν".
(Μα εγώ το ξέρω οτι φταίνε τα ερωτικά υγρά σου μάτια για τον αποπροσανατολισμό μου)
Δε θέλω να τοποθετήσω πάλι την αηδιαστικά κολλητική ταινία "εύθραυστον".Το σιχαίνομαι να το κάνω πλέον.Δε θέλω να μου χρειάζεται.Βασικά δε θέλω καν να μου περνάει απο το μυαλό.
Φοβάμαι το "εγώ" μετά απο αυτό το "εμείς".
Ανακατεύω 40 μετρημένες φορές τον παγωμένο γαλλικό μου,επιστρέφω και κάθομαι στον υπολογιστή και η γαμημένη αυτή ερώτηση τρυπάει πάλι το κεφάλι μου.
"Σε πόσα σημεία ενώνονται και σε πόσα χωρίζουν οι άνθρωποι; "
Ρίχνεις το ζάρι και παίζεις.
Σειρά μου,σειρά σου.

Μάλλον φταίει το οτι ξύπνησα διεστραμμένη.Μη μου δίνεις σημασία.
Ώρες ώρες μου έρχεται αυτή η άρρωστη λαχτάρα να χωρίσω το κεφάλι σου απο το υπόλοιπο σώμα και να το κρατήσω μαζί μου.Ή ψηλά σα τρόπαιο.Δε ξέρω ακόμη.
Ξέρεις γιατί;
Σήμερα ξύπνησα με τη μακάβρια επιθυμία να σε εχω έστω και κομμένη σε κομμάτια.
Απλά συνειδητοποίησα οτι ολόκληρη έτσι κι αλλιώς δε θα είσαι ποτέ κανενός.




Γράφω ανεπίσημα,κρυφά από τα δάχτυλά μου.
Αν το μάθουν θα κρυφτούν παντοτινά στις τσέπες μου.


11 σχόλια:

  1. λες και τα λεω εγω.. δεν ξερω αν ο ερωτας ή η αγαπη ειναι διαστροφη.. ξερω πλεον οτι δυσκολα με ξεγελας..
    αυτο το ολοκληρος/ ολοκληρη.. δυσκολο πραγμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τλκ παραειναι δυσκολο να μεινεις ολοκληρος αν θες να μοιραστεις λιγη απο τη ζωη σου με καποιον κ να εισαι παραλληλα true.δεν ξερω τι παιζει,αλλα το περιγραφεις καλα κ μου αρεσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλήθεια σε πόσα σημεία ενώνονται και σε πόσα χωρίζουν οι άνθρωποι;
    Ρητορικός ο προβληματισμός σου φαντάζομαι!
    Καλή εβδομάδα χαρά μου!
    Και καλό σου ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγουρα ρητορικος...
      Σευχαριστω!!
      Καλη σου μερα κοριτσι :)

      Διαγραφή
  4. τι τελειο ποστ ειναι αυτο;;;
    δεν εχω λογια!

    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Γράφω ανεπίσημα,κρυφά από τα δάχτυλά μου. Αν το μάθουν θα κρυφτούν παντοτινά στις τσέπες μου."
    Αυτό το 'εύθραστον' ποτέ σε τέτοιο βαθμό!
    Αυτή η διαστροφή ..Ώρες ώρες αναρωτιέμαι μήπως είναι εγωιστικό;;;
    Αλλά πάλι ,όχι, σκέφτομαι ..συμβαίνει αφού αυτή μας προσπερνάει και κάπως πρέπει να την φτάσουμε .
    Γτ θα μ πείς,και θα χεις δίκιο;;! Γτ άμα την αφήσουμε μόνη της να αλλωνίζει κλάφτα χαραλάμπηηη... .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαχα,ισως και να χεις δικιο..
      Ισως μεγαλωνει επειδη της δινουμε σημασια..
      Ελπιζω να σε προβληματισα..!
      Σε φιλω!!

      Διαγραφή
    2. Ίσως και αυτό !
      Προβληματίστηκα ,...δν θα πω το αντίθετο . :D
      Φιλιάά :*

      Διαγραφή