()

()

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016

some things can never die


Θυμάμαι μια σχισμή στο στήθος 
και όλο το γέλιο να ξεχειλίζει.

Θυμάσαι;
Φοβάσαι;

Να μη φοβάσαι τις λέξεις σου, 
είναι μονάχα τα ρούχα σου.

Δε θα πω τίποτα 
για την επέτειο των 22 μου χρόνων. 
Ίσως να πω 
πως χάρηκα βέβαια λίγο.
Σχεδόν αφέθηκα.

Τεχνάσματα και αυταπάτες
μου θυμίζουν πως είμαι ακόμα εδώ
σ'αυτόν τον χρόνο που κάποιος έχει ορίσει και για μένα.
Μα φυσικά
τίποτα δεν έχω να χάσω πλέον.
Ένα πράγμα μου αναγνωρίζω σίγουρα
και ονομάζεται αισιοδοξία.


Αδιέξοδες τεχνικές επανασύνδεσης
με τον ομφάλιο λώρο που μας έδενε (δένει).

Να και κάτι ακόμη που γνωρίζω σίγουρα.
Βρίσκομαι τόσο κοντά στον πυρήνα σου
και εσύ βρίσκεσαι τόσο κοντά στον δικό μου.

Εκεί στα βαθιά σου
αγαπιέμαι
και 
πεθαίνω.

Θα κάνω ένα στριφτό τσιγάρο
και θα κοιμηθώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου